אחסון בלתי מוגבל בענן G Suite

15 ג׳יגה? 100 ג׳יגה? 2 טרה? איזה נפח אחסון הכי מתאים לתיבת המייל שלך? לעסק שלך? עסקים רבים מתקשים לענות על השאלה הפשוטה הזו.

במאמר זה אנו רוצים לספר לכם על דרך קלה לרכוש מגוגל אחסון ללא הגבלה! כך תוכלו לשמור מידע עסקי רגיש, תמונות, וידאו, מסמכים עסקיים, חוזים, גיבויים ועוד! אין צורך לדאוג שנגמר לכם המקום, אין צורך להגדיל בכל פעם נפח אחסון לעובדים... והאחסון כמובן על הענן האמין של Google.

התענוג הזה עולה רק $60 לחודש!

מפתיע? אם תחפשו ברשת ותראו אחסון של לדוגמה 30-40 טרה (שזה המון!) תגיעו לשירותים שעולים אלפי שקלים בחודש. כולל ב-Google עצמה אגב. אז איך עושים זאת ב-$60 בלבד?

גוגל נותנת אחסון בלתי מוגבל ללקוחות G Suite Business שיש להם 5 חשבונות ומעלה, היות וכל חשבון שכזה עלותו רק $12 לחודש, כשרוכשים חמישה חשבונות בעלות כוללת של $60, מקבלים אחסון ללא הגבלה. האחסון מתבצע תחת ה Google Drive שהוא חלק מחבילת G Suite ומיועד במיוחד לעסקים וגם לפרטיים עם צרכי ענן שונים ומגוונים.

הפתרון הזה יספק לכם את כל חבילת השירותים והמוצרים של גוגל לעסקים - תיבות דואר, אחסון וגיבוי בענן, עבודה משותפת ומסונכרנת בין צוותים, תוכנות עסקיות דוגמת Docs ו-Sheets ומצגות עם Slides, כל מה שצריך לניהול יעיל של העסק בעידן המודרני.

הפתרון הזה טוב במיוחד לעסקים ופרטיים שצריכים נפח אחסון גבוה, אם אתם כאלה ויש לכם כיום פתרון אחר סביר מאוד להניח שאתם משלמים הרבה יותר, פנו אלינו עוד היום לבדיקה, ייעוץ ומעבר ל G Suite Business או לשירות אחר שתואם את הצרכים שלכם ונשמח לעזור לכם להטמיע ולחסוך הוצאות מיותרות על ענן או צרכי מחשוב אחרים.

עדכון דצמבר 2020: גוגל הפסיקו את האחסון ללא הגבלה במסלול זה ולמעשה בנו מסלולים חדשים ומיתוג חדש: Google Workspace. כל הלקוחות שכבר נמצאים במסלול כרגע עדיין נהנים מאחסון לא מוגבל אבל בעתיד יצטרכו לשנות מסלול(כפוף להחלטה של גוגל) לקוחות חדשים שרוצים אחסון ללא הגבלה, האופציה היחידה כעת ב Google Workspace Enterprise שכל תיבה עולה 18$ לחודש ומחייב מינימום 10 תיבות- משמע 180$ לאחסון ללא הגבלה לחודש.

שלכם,

אוקטופוס פתרונות מחשוב - המומחים שלך לענן
גוגל - אחסון בענן ללא הגבלה