שחזור חשבון/תיבת Google Workspace (לשעבר G Suite) שנמחקו

שחזור חשבון/תיבת Google Workspace (לשעבר G Suite) שנמחקו

לקוחות פונים אלינו מידי פעם בשאלות הבאות:
"בטעות מחקתי תיבת דואר עם דברים חשובים, האם ניתן לשחזר אותה?"
"מחקתי את כל חשבון הGoogle Workspace- האם יש אפשרות לשחזור?" 
אז התשובה היא בגדול כן, עם סייגים.
במאמר זה נסקור שני מקרים: מחיקת של תיבה בודדת מתוך חשבון Google Workspace וכן מחיקת כל החשבון.

שחזור תיבה בודדת


מחיקת החשבון:
בעת מחיקת החשבון יש אפשרות להעביר את תוכן ה Drive היומן ושירותים נוספים לתיבה אחרת בחשבון,

נראה את המסך הזה ונוכל להחליט אם להעביר למשתמש אחר את המידע או לא:



חשוב: תוכן תיבת הדואר לא יכול להיות מועבר למשתמש אחר במסך זה בלחיצת כפתור! אם תרצו לשמר את כל תוכן תיבת הדואר האלקטרוני נדרשת המרת תיבה וזו משימה שלוקחת עד שעתיים עבודה, שירות שאוקטופוס יכולה להעניק לכם.

לאחר המחיקה, יש אפשרות לשחזר חשבון שנמחק עד 20 יום מהמחיקה, עושים זאת במסך המשתמשים (Users) והפעלת מסנן נמחקו לאחרונה (Recently Deleted):

 
תהליך הפעלת השחזור קצר אבל לתוכן ייקח עד שעתיים לחזור לתיבה. תוכלו לבצע בעצמכם את השחזור או לבקש מאיתנו את השירות (שעת עבודה)

שחזור חשבון שלם שנמחק


מחיקת של חשבון שלם שנמחק על כל תכולתו (תיבות ומידע מכל התיבות) זה כבר נושא יותר בעייתי-  במקרה זה חשוב מאוד לדעת שכל המידע בחשבון ה G Suite ימחק! זה כולל את תיבת המייל, Google Drive יומן ולמעשה כל מידע שכלול בחשבון מכל התיבות.  על כן חשוב מאוד לעשות גיבוי לחשבון במידה ויש שם קבצים ומידע חשובים. עדיף להיעזר במהנדס תמיכה מקצועי לוודא שאכן גיביתם את כל המידע. אנחנו באוקטופוס מבצעים גיבויים והמרות תיבות כולל כל המידע שבהן בין G Suite, Office365, Gmail ועוד.

מקרה שעזרנו ללקוח לאחרונה הוא שהלקוח מסיבותיו החליט לבטל את החשבון ב G Suite וכאמור על הנייר על המידע נמחק אולם הצלחנו בסופו של דבר אחרי לא מעט מאמצים לשחזר אפילו את החשבון הזה למרות שגוגל כלל לא מתחייבת לזה.

הלקוח המדובר שפנה אלינו ביטל את החשבון ועבר יותר מחודש עד שהוא שם לב שהיו לו קבצים ב Drive שהוא שכח לגבות, הוא פנה אלינו והצלחנו לשחזר את החשבון למרות הזמן שעבר. אנחנו לא קוסמים אבל במקרה זה אוקטופוס כשותף מנוסה של גוגל שמכירה את התהליכים והנהלים תמכה עד להצלחה ולשחזור המידע ולשביעות רצון הלקוח.

צריכים לשחזר חשבון כלשהו שנמחק? קבצים? או שאולי תרצו להמיר תיבות או לגבות אותן, את כל השירותים הללו אנו מעניקים, פנו אלינו לקבלת הצעה: contact-us