הגדר גודל תיבת דואר מקומית

כיצד לשמור יותר דואר באיחסון

הגדר גודל תיבת דואר מקומית


כאשר אתה משתמש ב- G Suite Sync עבור Microsoft® Outlook® (GSSMO), הדואר שלך מאוחסן הן מרחוק בענן והן באופן מקומי בקובץ תיבת דואר (PST) במחשב שלך. הענן יכול להכיל עד 30GB של דואר (או יותר), שזה הרבה יותר ממה שאתה בדרך כלל רוצה לשמור על המחשב. כמות הדואר המאוחסן מקומית מוגבלת במקום זאת על ידי גודל תיבת הדואר של Microsoft Outlook.

אם נגמר לך המקום באיחסון מקומי (במחשב), דואר ישן יוסר מהמחשב שלך ויוחלף בהודעות חדשות יותר. אך כל ההודעות נשארות זמינות בחשבון Gmail שלך באינטרנט. רוב האנשים מסתדרים עם מגבלה מקומית של GB1. אבל כדי לשמור יותר דואר באיחסון מקומי, אתה יכול לבחור גודל תיבת דואר גדולה יותר.

1.      לחץ על הסמל GSSMO במגש המערכת של Windows.
2.      בחר הגדרת מגבלת גודל תיבת דואר. (פקודה זו אינה זמינה אם מגבלת תיבת הדואר שלך מוגדרת באמצעות Registry key של Windows - ראה למטה פרטים נוספים).
3.      בחר גודל תיבת דואר מהחלון שיפתח. שים לב כי בהתאם למחשב שלך, גודל גדול יותר עלול לפגוע בביצועים בעת חיפוש ואינדקס.

מדוע אפשרות גודל אינה זמינה? אם קובץ ה-PST המקומי שלך כבר גדול יותר מאחד הגדלים האלה, האפשרות אינה זמינה עוד בחלון הגדר גודל תיבת דואר - כלומר, לאחר שתבחר גודל גדול יותר ו- PST שלך יגדל לגודל זה, לא תוכל לחזור אחורה. אם זה קורה, תוכל לנסות להשתמש ב- Outlook כדי לדחוס את קובץ ה- PST המקומי כך שהוא יקטן בגודל, ובמקרה כזה יכול להיות שמגבלת גודל קטנה יותר תהיה שוב זמינה.

האם אפשרות גודל בלתי מוגבל באמת מתכוון ללא הגבלה? לא. כברירת מחדל, Outlook מגביל את הגודל של קובץ PST מקומי ל- GB20 (עבור Outlook 2007) או GB50 (עבור ,Outlook 2010 2013 או 2016). לכן, אם תבחר את גודל תיבת הדואר הבלתי מוגבלת ב- GSSMO, ה-PST שלך לא יעלה על GB20 (עבור Outlook 2007) או GB50 (עבור ,Outlook 2010 2013 או 2016). כדי להגדיל את המגבלה של קובץ ה- PST, עיין בדוקומנטציה של Microsoft. (שים לב שאם תבחר גודל תיבת דואר ללא הגבלה ב- GSSMO ו-PST שלך יעבור את מגבלת ברירת המחדל של Outlook, ייתכן שתיתקל בשגיאות סינכרון, כמו כן, קבצי PST גדולים יכולים ליצור בעיות ביצועים).

מדוע קובץ ה- PST שלי גדול ממגבלת הגודל?

ייתכן שקובץ ה-PST שלך עשוי לחרוג ממגבלת הגודל. זה תלוי בהגדרת ה-Outlook שלך. עיין בדוקומנטציה של Microsoft כדי לראות כיצד להגדיר את מגבלת הגודל עבור קבצי PST ב-Outlook. אתה יכול גם לדחוס קבצי PST ב-Outlook, אשר יסייע לצמצם את גודל הקובץ.

האם ניתן להגביל את גודל תיבת הדואר באמצעות Registry key של Windows?

כן, אתה או מנהל המערכת שלך יכולים להגדיר את מגבלת גודל תיבת הדואר באמצעות Registry key של Windows. לקבלת פרטים, ראה אפשרויות קונפיגורציה באמצעות ה-Registry. שים לב שניתן להשתמש ב-Registry key או בפקודת מגבלת גודל תיבת הדואר, אך לא בשניהם.

אוקטופוס פתרונות מחשוב - המומחים שלך לענן

לתמיכה ומכירות

צור קשר