שינוי עתידי ב Google Contacts

גוגל הודיעה על שינוי עתידי באופן שבו משתמשים יכולים להשתמש ב Google Contacts

שלום לכלל הלקוחות,

גוגל הודיעה על שינוי עתידי באופן שבו משתמשים יכולים להשתמש ב Google Contacts.

במהלך החודשים הקרובים, נחליף לחלוטין את  Google Contacts הישן עם Google Contacts החדש (המכונה גם Contacts preview). השקנו Contacts חדש ב- 2015 כדי לספק חוויית ניהול מודרנית, חכמה ומהירה. הוספנו תכונות רבות מאז, ועם ההשקה האחרונה של שיוך אנשי קשר, Contacts החדש כולל תכונות רבות השוואה מContacts הישן ועוד.

כתוצאה מכך, Contacts החדש יחליף את הגרסה הקודמת, ויהיה הגרסה היחידה שלGoogle Contacts לאחר ה -12 בפברואר 2019. תהליך ההחלפה יתבצע בשלושה שלבים:

שלב 1: ברירות מחדל חדשות של מנהל ואפשרויות משתמש

ב -28 בנובמבר 2018, נשנה את ההגדרה של מסוף הניהול ששולט בContacts החדש. נכון לעכשיו, יש תיבת סימון כדי לאפשר את הContacts החדש עבור המשתמשים שלכם. אם תפעילו אותו, המשתמשים יועברו לContacts החדש, אך יוכלו לבטל את הצטרפותם. ב -28 בנובמבר, הגדרה זו תשתנה כדי להגדיר באופן רשמי גרסת ברירת מחדל של Contacts עבור הארגון שלכם. ההגדרה הנוכחית שלכם תקבע את ההשפעה של שינוי זה:

- אם מופעלת תצוגה מקדימה של Contacts החדש, אז Contacts החדש יהיה ברירת המחדל ולא יהיה שינוי עבור המשתמשים שלכם. המשתמשים שלכם יישארו בשימוש של Contacts החדש עם האפשרות לחזור לContacts הישן. אם בעבר הם בחרו לא להפעיל את התצוגה מקדימה של Contacts החדש, הם יישארו כך עד לשלב 2 (ראה בהמשך).

- אם לא מופעלת תצוגה מקדימה של Contacts החדש, אז Contacts הישן יהיה ברירת המחדל, אך המשתמשים יקבלו אפשרות חדשה לנסות את Contacts החדש. אף אחד מהמשתמשים שלכם לא ישודרג באופן אוטומטי לContacts החדש, אך כל המשתמשים יוכלו להצטרף בנפרד לContacts החדש אם ברצונם.

תוכלו למצוא ולשנות את ההגדרה במסוף הניהול > אפליקציות > G Suite > תיקיות > הגדרות שיתוף > Contacts preview.

שלב 2: כל המשתמשים משודרגים לContacts החדש, עם אפשרות לבטל את הצטרפותם

ב -15 בינואר 2019, Contacts החדש יהפוך אוטומטית לגירסת ברירת המחדל בדומיין שלכם וגוגל תסיר את ההגדרה של מסוף הניהול. כאשר זה קורה, כל המשתמשים שעדיין משתמשים Contacts הישן יועברו לContacts החדש. לא תוכלו לשנות זאת עבור הארגון שלכם, אך המשתמשים עצמם עדיין יוכלו לחזור לContacts הישן אם הם רוצים זאת, עד לשלב 3 (ראה בהמשך).

שלב 3: כל המשתמשים משודרגים לContacts החדש, Contacts הישן יסגר

ב -12 בפברואר 2019, Contacts הישן יסגר לחלוטין, וכל המשתמשים הנותרים יועברו לContacts החדש. לא תהיה אפשרות להשתמש בגרסה הישנה.


אנחנו כאן לעזור

אם יש לכם שאלות נוספות או שאתם זקוקים לסיוע, צרו קשר עם אחד מהתומכים המוסמכים שלנו. אנחנו משווק מורשה של גוגל לתיבות Google G Suite ונשמח לעזור! יש לציין בפנייה אלינו כי הגעתם ממאמר זה.

אוקטופוס פתרונות מחשוב - המומחים שלך לענן

לתמיכה ומכירות

צור קשר