גוגל מציגה: פתרון כולל לעבודה מהבית באמצעות G Suite

Google Workspace (formerly G Suite): A Better Home for Work

Google Workspace | בית טוב יותר לעבודה ולעסק

כבר שנים שארגונים מחפשים פתרונות אידיאליים לאפשר לעובדים לעבוד מרחוק, לעבוד מהבית. המשמעות של עבודה מרחוק משפיעה רבות על התפוקה של העובד, ומחקרים רבים כבר מראים שכאשר משלבים עבודה מהבית ועבודה מהמשרד הדבר מועיל מאוד לחברה.

בעודם רודפים אחר פתרון אידיאלי, ועם זרז חזק ושמו קורונה, עסקים רבים פונים אלינו לאחרונה בבקשות דחופות להחליף את תשתית ה-IT הפיזית בתשתית ענן חכמה המאפשרת לעבוד מכל מקום, בכל זמן, באופן מאובטח, מהיר ויעיל. וכך אחד אחרי השני, חדרי השרתים הקודמים של חברות רבות, שנדרשה להם הקמה, תחזוקה, מיזוג, ביקורי מומחה, ועוד שלל התעסקויות - מוחלפים היום בקלות בשירותי ענן.

בנוסף לשינוי זה, אחת הבעיות הגדולות ביותר שלקוחות מספרים לנו עליה היא העומס הרב במידע ומשימות, שמגיעות באמצעות כלים מרובים. אט אט מחלחלת ההבנה שעבור התנהלות יעילה של עסק, במקום להטמיע כלי חדש ולהעמיס על העובדים, עדיף להשתמש בכלים קיימים שיודעים לעבוד יחד. וכאן נכנסת לתמונה גוגל.

הפתרון לעסקים שגוגל מציעה, משלב יחדיו כלים רבים ובהם וידאו, צ'ט, תיבות דואר, שיתוף קבצים בענן ומעקב אחר משימות, והכל באופן מאובטח. כלים אלו מקדמים עבודה משותפת והחיבוריות שהם יוצרים מספקת ערך מוסף רב עבור העסק.

לאחרונה גוגל גם אפשרה את פתרונות ה Meet (פגישות אונליין) והצ'אט ישירות מתוך ה Gmail, זה מאפשר עבודה נוחה ומהירה יותר לכל מי שעובד מה Web.

בנוסף לחדרי השיחה המשותפים (Chat Rooms) נוספו אפשרויות של שיתוף קבצים ומשימות שהופכות אותם לכלי מצוין לפרויקטים ארוכי טווח. זה מאפשר לחברים בחדר השיחה להיות מסונכרנים בכל רגע נתון על מצב הפרויקט. כמו כן ניתן להוסיף גם משתמשים מחוץ לארגון כמו יועצים או קבלני משני לחדרי השיחה. ואם זה לא מספיק, אז ניתן גם לפתוח ולערוך קבצים בצורה משותפת היישר מתוך ה Gmail. ככה לדוגמה ניתן ליצור קובץ חדש, לשתף אותו ולתת משימות לאנשים שיערכו אותו בזמן אמיתי מבלי להחליף בין חלונות.

דוגמאות נוספות לאינטגרציה החדשה בין כלי גוגל: ניתן להתחיל שיחת וידאו ישר מחלון הצ'אט, להעביר הודעה מתוך הצ'אט לתיבת המייל, ליצור משימה מתוך הצ'אט, הכל מחובר יחד כדי ליצור שטף עבודה נח.

כלים נוספים


- סביבת העבודה המשולבת הזו גם מאפשרת עבודה עם כלים חיצוניים כמו Salesforce.
- מנגנון החיפוש של גוגל לתיבה כולל מעתה גם את הצ'אט.
- אפשרות לתייג חדרי שיחה חשובים וככה לגשת אליהם במהירות.
- אפשרות לשים את עצמך במצב "נא לא להפריע"
- אפשרות לעדכון סטטוס "מחוץ למשרד"

שיפור האבטחה לכלי Meet ו Chat


המאחרים יוכלו לקבוע מי מהמשתתפים רשאי להיות פעיל בצ'אט של הפגישה ולהציג תוכן.
ברגע שמשתתף בפגישה פרש, הוא לא יוכל להצטרף שוב ללא הזמנה מחדש.
כל לינק שישותף על ידי משתתף יבדק על ידי מנגנון הפישינג (Phishing) של גוגל ויחסם במידה והלינק בעייתי.

עוד כלים שבדרך


חלק מהתוספות האחרונות בהקשר של שיפור העבודה המשותפת כוללות:
- להשיב להערות במסמך משותף היישר מאפליקציית ה Inbox מהמכשיר הסלולארי
- האפשרות להתחבר ולערוך קבצי Sheets על יד Connected Sheets
- אפשרויות שיתוף פעולה בפתרונות החומרה של גוגל.

בעתיד, גוגל מתכננת להוסיף גם אפשרויות של תמונה-בתוך-תמונה בשיחות וידאו מתוך הGmail, אינטגרציה של Meet עם כלי ה Docs, Sheets ו Slides ועוד.

המטרה של גוגל היא לתת פתרון חכם ופשוט להבנה ולאפשר לכולם לעבוד בצורה יעילה ויצרנית.

פגישות וירטואליות אונליין, שיתופי פעולה בין אנשים במיקומים שונים ושעות עבודה גמישות, אלו רק חלק מבין סממני העבודה החדשים שהביא איתו עידן הקורונה, ועושה רושם שהם כאן כדי להשאר.



g suite לעסק שלך 



כיצד אוקטופוס יכולה לשפר את שרידות המידע, שיתוף המידע, והטרנספורמציה הדיגיטלית שלך?

האם  מערכות המחשוב שלך נמצאות תחת ספק אחד?

האם יש לך גישה מכל מקום למידע העסקי? (מה קורה אם נופל האינטרנט במשרד?)

חברת אוקטופוס מתמחה בהקמה והעברת מערכת המחשוב של ארגונים מסביבת מחשוב פיזית לעבודה בענן בעזרת חבילת G Suite.

צרו קשר
עוד היום לתיאום שיחת ייעוץ ללא תשלום.


אוקטופוס פתרונות מחשוב - המומחים שלך לענן