Google Workspace – כל מה שצריך לדעת, במקום אחד

מידע שימושי אודות המעבר מ-G Suite ל-Google Workspace

Google Workspace – כל מה שצריך לדעת, במקום אחד


Google Workspace היא חבילת מוצרים שכוללת שירותי תוכנות משרדיות בענן, תיבת מייל עם סיומת דומיין עסקית. החבילה הייתה ידועה עד לאחרונה כ Google G Suite וגוגל החליטה למתג את השם והשירות מחדש והכניסה שינויים שנועדו לשפר את יעילות העבודה תוך מיקוד בעבודה מרחוק נוכח הקורונה והשלכותיה על שוק העבודה.

שינוי שמות החבילות והאפשרויות כלולות בהן:


ב G Suite היו 3 רמות של שירות, Basic, Business, Enterprise. ב Workspace כעת ישנן 4 רמות שירות.

כל החבילות כוללות כתובות דוא"ל עסקיות עם שם הדומיין, ממשק ניהול משתמשים, אבטחה ודוחות , תמיכה טכנית באנגלית דרך הממשק וכמובן את סל תוכנות ושירותי גוגל.

פרט לכך, אלו ההבדלים העיקריים ביניהן:


Business Standard - החבילה המתאימה ביותר ללקוח הישראלי שמעניקה אחסון גדול. כל חשבון מקבל 2 טרה בייט אחסון (2000GB) עד 150 משתתפים בשיחת וידאו של Meet עם הקלטה, עם מעקב על המשתתפים. עלות חודשית $12 לתיבה. רוב לקוחותינו בוחרים בחבילה זו.

Business Starter - הבסיסית, מתאימה לעסקים קטנים שאינם צריכים הרבה אחסון, למעשה די מקבילה לחבילת ה Basic הקודמת, כל חשבון מקבל 30GB אחסון, עד 100 משתתפים בשיחת וידאו של Meet עם הקלטה. עלות חודשית $6 לתיבה.

Business Plus - זוהי רמת שירות חדשה שגוגל הוסיפה שנועדה לתמוך בחברות בינוניות עם צרכי משאבים ואבטחה גבוהים יותר. תמיכה בשירותי eDiscovery, retention, כל חשבון מקבל 5 טרה בייט אחסון (5000GB) עד 250 משתתפים בשיחת וידאו של Meet. שירותי אבטחה משופרים כולל ניהול תחנות קצה ושירות ה Vault. עלות חודשית $18 לתיבה.

Enterprise - שירות הפרמיום לחברות גדולות שכולל בנוסף לכל מה שכלול בשירותים הקודמים גם: אחסון ללא הגבלה, ביטול רעשי רקע (ב Meet), שידור חי למשתמשים, מגוון שירותי אבטחה נוספים. התמחור לשירות זה נעשה אחרי בירור עם מחלקת המכירות של גוגל.

ומה קורה עם מי שכבר מנוי בחבילות העבר של G Suite? ובכן, בטווח הקצר מנויים קיימים נשארים באותה רמת שירות שהייתה להם ובמהלך הזמן יקבלו הודעה לעבור לאחד המסלולים החדשים שמקביל פחות או יותר.

שירותי הערך המוסף של אוקטופוס:

*כשותף מורשה של גוגל, אנו באוקטופוס מעניקים שירות מקצועי בעברית לכל מי שנרשם דרכינו לשירותי Google Workspace ללא תוספת מחיר!

1. שעת טכנאי הכוללת הקמה, הגדרה והעברת חשבון קיים– הסירו מעצמכם את האחריות הטכנית שכוללת הגדרות DNS, אימות דומיין, ניתוב מיילים ועוד – אנו עושים זאת על בסיס קבוע ונדאג לזה.

2. ניהול משתמשים- הוספה משתמש/מחיקה/חסימה/איפוס סיסמה/הגדרות אבטחה. כמובן, שאם אתם מעדיפים לעשות את זה בעצמכם נדריך אתכם ותוכלו לבצע גם לבד.

3. תמיכה טכנית בעברית לתקלות הקשורות לחשבונות. הרבה דברים אפשר לסגור במייל או שיחת טלפון קצרה בעברית למוקד התמיכה שלנו שעובד בישראל. מוזמנים גם לעיין במגוון המאמרים שלנו בעברית

4. אתם מקבלים ערך מוסף ללא תוספת תשלום!

כמו כן, אנו מתמחים בטיפול כולל בלקוחות בסדר גודל בינוני (SME) ומעלה של עשרות עד מאות תיבות ומעניקים בנוסף ללקוחות גדולים:

שירות ייעוץ מתקדם לניצול שירותי האבטחה והדוחות בצורה מיטבית. למשל דוח על ניסיונות כושלים להתחבר (שמצביע אולי על ניסיונות פריצה) ועוד.

אפשרות להנחה מיוחדת ללקוחות חדשים שלא ניתן להשיג ישירות (לשירות Business Standard ומעלה עם 50+ תיבות), הצעות ייעול לחיסכון בכמות התיבות. לאחרונה אחרי בחינה של תיבות אצל לקוח שלנו הצלחנו להוריד לו את מספר התיבות מ-174 ל-151 מבלי לפגוע בשום שירות. זה מסתכם בחיסכון של אלפי דולרים בשנה.

ליצירת קשר

אוקטופוס פתרונות מחשוב - המומחים שלך לענן.