הסרת אימות בעת התחברות לחשבון ישן

שלום ללקוחותנו,

במצבים מסוימים, משתמש מורשה אינו יכול לאמת את זהותם. אלה הם רק חלק מהמיקרים שמצב כזה יכול לקרות:
    ·   ייתכן שאין להם אות טלפון ולא ניתן לקבל את קוד האימות.
    ·   העובד אינו יכול לזכור או למצוא את מספר העובד שלהם.
    ·   יכול להיווצר מצב שעובד עזב את חברתכם וברצונכם לגשת לחשבון של משתמש זה, אך אינכם יכולים בגלל ש-Google מצריכה אימות בעת התחברות.

אם אחד מהמקרים הוא המצב, כמנהלים, ביכולתכם לכבות את האימות למשך 10 דקות לצורך גישה לחשבון:
    1. התחבר למרכז הניהול של Google.
    2. מצא את חשבון המשתמש.
    3. לחץ על השורה של משתמש זה בכדי לראות את פרטי המשתמש.
    4. לחץ על אבטחה.
    5. לחץ על אתגר התחברות.
    6. לחץ על כבה למשך 10 דקות.

אתגרי ההתחברות עכשיו מכובים בשביל לאפשר גישה לחשבון המשתמש.
שינוי זה יחול רק על המשתמש הספציפי שבחרתם במערכת הניהול. לא על כלל המשתמשים במערכת שלכם.


עמכם צוות אוקטופוס

לתמיכה ומכירות

צור קשר