הודעה למשתמשים לגבי כתובת דומיין חדשה

שלום לקוחותנו,

לאחר שתוסיף כינוי לדומיין, אמור למשתמשים שלך כיצד להשתמש בכתובת האימייל החדשה שלהם. התאם אישית את ההתראה הזו על ידי החלפת [דומיין ראשי] ו-[כינוי דומיין] עם שמות הדומיינים שלך.

______________________________________________________________________________________________________________________________

שלום,

הוספנו [כינוי דומיין] לדוא"ל של G Suite. מה ההשפעה לאחר השינוי:

    ·   יש לך כתובת אימייל וקבוצות דוא"ל הן ב-[דומיין ראשי] והן ב-[כינוי הדומיין].
    ·   כל ההודעות מגיעות לתיבת הדואר שלך ב-[דומיין הראשי].
    ·   תוכל להשיב להודעות דוא"ל מה-[דומיין ראשי] או מ-[כינוי דומיין].
    ·   הזמנות מGoogle Calendar- ושיתוף ההזמנות נשלחות רק מהכתובת [דומיין הראשי] שלך.

כדי לשלוח הודעות מהכתובת החדשה שלך בכתובת [שם דומיין]:

    1.  במחשב שלך, פתח את Gmail.
    2.  בפינה הימנית העליונה, לחץ על הגלגל שיניים > הגדרות.
    3.  לחץ על לשונית חשבונות וייבוא או חשבונות.
    4.  בסעיף "שלח דואר כ-", לחץ על הוסף עוד כתובת אימייל.
    5.  הזן את שמך ואת הכתובת החדשה שלך ב-[כינוי דומיין].
    6.  לחץ על השלב הבא ובצע את שלבי האישור.
כאשר אתה נמצא ב- Gmail, תוכל לבחור מאיזו כתובת לשלוח.

 
טיפים
    ·   תתחבר לחשבון G Suite שלך ​​עם הכתובת [דומיין הראשי]
    ·   ניתן ליצור מסמכים וקבצים רק עם הכתובת [דומיין הראשי] שלך
    ·   אנשים יכולים לשתף קבצים עם הכתובת [דומיין הראשי] שלך או [כינוי הדומיין]

______________________________________________________________________________________________________________________________

לשירותי מומחה של גוגל באפשרותך ליצור קשר עם אחד המומחים שלנו
עמכם צוות אוקטופוס

לתמיכה ומכירות

צור קשר