ניהול חדר ישיבות ב Google Workspace

ניהול חדר ישיבות ב Google Workspace

חדר ישיבות הוא משאב שזמין לעובדי הארגון שיש צורך לנהל את זמינותו. גוגל מעניקה יכולת לניהול חדרי הישיבות בעזרת מערכת ניהול משאבים. מדריך זה בא להסביר איך לעשות זאת.
ראשית, יש ליצור משאב במערכת, לצורך זאת יש צורך להכנס לממשק הניהול ומשם לבניינים ומשאבים או באנגלית Buildings and resources, הנה הלינק הישיר:
https://admin.google.com/u/3/ac/calendarresources
*חשוב: רק משתמש עם גישת Admin יכול להוסיף משאבים לחשבון.

משם לפתוח (Open) את ניהול המשאבים,
כדי ליצור חדר ישיבות ראשית כל יש ליצור בניין, לוחצים + ומוסיפים פרטי הבניין עם הכתובת.
אח"כ ולחיצה על + להוספת משאב, יופיע המסך הנ"ל בוא יש למלא את פרטי חדר הישיבות, תכולה ואם יש בו מקרן, לוח מחיק ועוד.


מאשרים וזהו, סיימנו את יצירת חדר הישיבות.
מעתה, כל משתמש שיפתח פגישה חדשה יקבל אופציה להוסיף במיקום את חדר הישיבות שיצרנו ולדעת אם הוא פנוי באותו זמן.
לאחר שנשלח את הזימון נקבל הודעת אישור לזמינות החדר או דחייה במקרה בטעות הזמנו את החדר בזמן שהוא לא זמין.

פגישות נעימות ופרודקטיביות לכם!
שלכם, צוות אוקטופוס.
המומחים שלכם לענן.